• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

0 Ulubione
Koszyk
Mój koszyk

Przesyłka gratis dla zakupów powyżej 200 zł

Wysyłka w 24h

Gwarancja marki Davidts

Produkty marki Davidts objęte są 2 letnią gwarancją Producenta w przypadku ich zakupu przez Konsumentów, 1 roczną w przypadku gdy zakup jest dokonywany na Firmę.

Firma Davidts oferuje szkatułki z biżuterią, teczki biznesowe, nesesery, bagaż i inne. Produkty te zostały przetestowane i posiadają cechy pokazane na etykietach dołączonych do produktów.

Każda produkt ma numer referencyjny i numer seryjny, który można znaleźć na etykiecie tekstylnej wewnątrz produktu lub wydrukowanej bezpośrednio na opakowaniu lub na spodzie walizki.

Jeśli pojawi się problem z produktem wynikający z wady fabrycznej Davidts zobowiązuje się do jego uznania. Dokonania naprawy lub wymiany produktu w ciągu okresu przewidzianego prawem dla kraju Kupującego.

Okres gwarancji jest podany na etykiecie dołączonej do produktu.

Tylko wady produkcyjne są objęte naszą gwarancją. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń i szkód spowodowanych przez niewłaściwe użytkowanie produktu, narażenie na ekstremalne temperatury, zanurzenie lub nieuzasadnione narażenie na wodę, szkody wyrządzone przez linie lotnicze podczas załadunku i przeładunki (w przypadku bagażu podróżnego), zużycie w wyniku tarcia, pogorszenie działania spowodowane substancjami chemicznymi, takimi jak kwasy lub rozpuszczalniki.

Poza obsługą gwarancyjną konserwację i naprawy może wykonać wybrana przez ciebie firma. Interwencje gwarancyjne mogą być wykonywane wyłącznie przez dystrybutora lub sprzedawcę Davidts który sprzedał produkt.

Aby skorzystać z gwarancji, należy dostarczyć paragon, fakturę lub inny dowód zakupu produktu. Dystrybutor ustali, czy problem jest objęty gwarancją Davidts, czy nie.

Jeśli dotyczy to gwarancji, Davidts ustali, czy produkt zostanie naprawiony lub wymieniony. Jeśli produkt, który ma zostać wymieniony, nie jest już dostępny, Davidts zastąpi go podobnym produktem. Naprawa może czasami być ograniczona do wymiany uszkodzonej części. Naprawy i wymiany w ramach gwarancji są na koszt Davidts.

Gwarancja jest ograniczona wyłącznej wartości produktu. Pośrednie i przypadkowe uszkodzenia są wyłączone z gwarancji. Dodatki lub zmiany produktu nie są objęte gwarancją.

Jeśli bagaż został uszkodzony przez osobę trzecią, w szczególności przez linię lotniczą podczas podróży lotniczej, w pierwszej kolejności należy zgłosić roszczenie do biura zgłaszania bagażu na lotnisku po odebraniu bagażu. 

Zamki błyskawiczne i zamki nie stanowią ubezpieczenia nienaruszalności bagażu. Twój bagaż powinien być zawsze monitorowany. Służą one jedynie zapobieganiu przypadkowemu otwarciu bagażu. 

Gwarancja Davidts jest komercyjną gwarancją oferowaną przez producenta. W zależności od kraju może obowiązywać specjalna gwarancja prawna.

Zapisz sie do newslettera i odbierz 5% rabatu*

Najlepsze promocje i nowości w zasięgu ręki

*Rabat obowiązuje dla artykułów nieprzecenionych.

  • Płatności:
  • payu
  • bluemedia
  • paypal
  • visa
  • mastercard
  • Transport:
  • gls
  • ups
  • dpd
  • dhl
Kategorie:
kontakt
+48 32 750 50 55

(Od poniedziałku do piątku od 8:00 do 19:00, w soboty: 9:00 - 16:00)

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.